Verenigde Zaken
Image default
Auto-industrie

Tips om contentmarketing voor jouw crypto onderneming te creëren

De successen van cryptocurrencies zijn tot stand gekomen voor de liefhebbers, investeerders en de bedrijven die nieuwe valuta’s en crypto-gerelateerde technologieën aan de wereld geïntroduceerd en omarmd hebben. Deze markt wordt echter steeds drukker en moeilijker voor mensen om te navigeren en te begrijpen. Er zijn dus slimmere strategieën voor contentmarketing nodig en er heerst een noodzaak voor cryptovaluta bedrijven om hier grip op te krijgen. Met andere woorden; wat kun je als crypto-bedrijf eraan doen om goede inhoud te creëren en die inhoud te gebruiken om jouw doelgroep te interesseren? Met deze tips voor contentmarketing gericht op cryptovaluta. Wordt je geholpen om jouw bedrijf op het goede spoor te krijgen en tegelijkertijd de waarde van elke mogelijkheid voor het genereren van meer volgers, klanten en leads te maximaliseren. Dat klinkt toch als een muziekhit in jouw oren!?!

Biedt echte toegevoegde waarde

De crypto techniek en valuta’s hebben hun hoogtepunt bij lange na nog niet bereikt. Door het herhalen van bepaalde thema’s, onderwerpen of ideeën in de nieuwscyclus van jouw blog, kanaal of website zullen al snel veel potentiële investeerders en zakenpartners afhaken. 

Indien je veel artikelen publiceert die een variatie zijn van een bestaand thema zoals “dogecoin kopen is gegarandeerd succes…!” of indien je als bedrijf adviezen presenteert zonder erbij te vermelden wat het nou juist zo uitmuntent en uniek maakt. Overtuig je volgers, doelgroep of potentiële klant, intrigeer de lezer en houdt deze aangehaakt door met de tijd mee te gaan en nieuwe content te creëren die duidelijk en uniek is. 

Presenteer feitelijke onderscheidende factoren over een cryptomunt, product of dienst en weet het op een zinvolle, gemakkelijke en te begrijpen manier aan jouw publiek uit te leggen.

Een goede vuistregel is dat je voor elke sterke bewering als: “litecoin kopen zal de wereld veranderen”, een verklaring met gegevens, bewijs of vergelijkingen hebt om het te staven.

Het gaat je ondersteunen bij het verkrijgen van een connectie met je doelgroep. Het voorkomt dat jouw bedrijf verdwijnt in het drukke volle landschap van andere concurrenten die zich evenals als jouw een weg proberen te vinden naar de online top.

Voor beginners of minder ervaren marketeers die niet helemaal bekend zijn met de markt of beseffen wat jouw unieke positie daarin is, neem een stapje terug om uitleg te geven. Onderwerpen als ‘De werking van crypto’, ‘Wat is mining?’, ‘Functie van een wallet’ etc kunnen mensen helpen zich te oriënteren en jouw unieke waardepropositie beter te begrijpen.

Ga verder dan alleen lappen tekst

Om op te vallen en aandacht te trekken gebruik je visuele inhoud om zodoende  meer betrokkenheid te genereren. De beste aanvulling op jouw content over cryptogeld is een visueel hulpmiddel.

Het begeleiden van een blog met een beeld, afbeelding of film is voldoende om de ranking van jouw content te vergroten.

Zonder deze beelden hebben mensen de neiging om slechts 10% te onthouden van wat je probeert te zeggen!

 

https://verenigdezaken.nl/tips-om-contentmarketing-voor-crypto-te-ondernemen/